مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

هزینه وکیل کیفری چقدر است؟

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲ ب.ظ

هنگامی شخصی پیش وکیل کیفری می رود و با او قرارداد می بندد در قرارداد نوشته می شود که نحوه و چگونگی پرداخت توسط موکل به چه صورت است و در چند مرحله باید پول واریز کند.

اینکه برای انجام یک پرونده بگوییم که وکیل کیفری چقدر هزینه می گیرد یک کار بسیار دشوار است. زیرا یک وکیل کیفری ابتدا جزئیات پرونده و مدارکی که دارید را بررسی می کند و براساس دشواری پرونده به شما مبلغ گفته می شود.

به عنوان مثال هزینه نمایندگی در پرونده کلاهبرداری با پرونده قتل یا پرونده مشروبات الکی کاملا با یکدیگر فرق دارند و نمی توان برای آن هزینه ثابتی را تعیین کرد.

آیا می توانم وکیل کیفری رایگان پیدا کنم؟

باید بگوییم که این سوال کاملا مسخره است ، زیرا به دلیل سخت بودن پرونده کیفری هیچ وکیلی آن را به صورت رایگان انجام نمی دهد. اگر شما بخواهید و برایتان سخت باشد می توانید از مشاوره حقوقی کیفری به صورت رایگان استفاده نمایید که کمی شما را راهنمایی کنند.

طبق ماده ۲ قانون مجازات اسلامی هر رفتاری اعم از فعل و ترک فعل که قانون برای آن مجازات تعیین شده است جرم محسوب می شود یکی از این اعمال فروش مال غیر ، انتقال آن میباشد که بدون کسب اجازه از  مالک مال انجام شده باشد این یکی از اشکال جرم کلاهبرداری محسوب وبا ان برخورد می شود که هدف از این برخورد و فقط حفظ اموال و دارایی افراد است.

آیا می شود جرم های دیگر را با وکیل کیفری بررسی کرد؟

جرم انتقال مال غیر در زمره  جرایم علیه اموال دسته بندی می شود که در برخورد با مرتکب آن وحدت رویه وجود دارد و در قانون پیشبینی شده است به دنبال این موضوع ارای وحدت رویه در انتقال مال غیر پرداخته میشود.

قانون جرم انتقال مال غیر را در سال ۱۳۰۸ تصویب کرده و طبق ماده ۱۱۷ قانون ثبت مصوب ۱۳۱۰ در تعریف جرم آمده انتقال مال دیگری بدون کسب اجازه از وی یا بدون اجازه  همراه با سونیت تعریف کاملی از انتقال مال غیر است  .

رای وحدت رویه انتقال مال غیر

رای وحدت رویه شماره۵۹۴ بر اعتبار قانون انتقال مال غیر صراحت دارد و در اعتبار قانون انتقال مال غیر مصوب ۱۳۰۸ هیچ تهدیدی را جایز ندانسته است.

رای وحدت رویه دیوانعالی کشور  در مورد انتقال مال غیر را زمره ی کلاهبرداری قرارداده است و مجازات کلاهبرداری در تاریخ تصویب قانون ماده 238 مجازات اسلامی تعیین و مشخص شده است.

آیا کلاهبرداری نیز وکیل کیفری انجام می دهد؟

طبق رای وحدت رویه جرائمی که درزمره  کلاهبرداری قرار میگیرد و زیر مجموعه کلاهبرداری باشند  از حیث تعیین کیفر شامل قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس کلاهبرداری مصوب ۶۷خواهد بود.

بهترین وکیل کیفری چگونه شخصی است؟

بنابراین رکن قانونی جرم انتقال مال غیر به صورت عمومی مربوط به انتقال مال غیر مصوب ۱۳۰۸ خواهد بود مگر آنکه جرم مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک دفتر اسناد رسمی باشد که رسیدگی به جرم در همان حوزه انجام می شود و اهمیت جرم انتقال مال غیر به مانند کلاهبرداری دارای ارزش و اعتبار می باشد که قانونگذار در اعمال مجازات مانند شخص کلاهبردار در نظر گرفته است.

چگونه با وکیل کیفری مجرب صحبت کنیم؟

اما مشاوره رایگان با وکیل کاربلد و تخصصی کیفری یکی از مهمترین خدماتی است که می توانید بدون اصلا دلواپسی ای در گروه وکلای آریا دادیار از آن استفاده کنید.

 

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی