مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

دیوان عالی کشور چیست

يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۵۶ ب.ظ


در جوامع امروزی تعاملات روزمره انسانها مستلزم ایجاد انواع مختلفی از روابط حقوقی است. یک خرید ساده در اینترنت، پرداخت یک فاکتور، شروع به کار در یک شرکت، عقد یک قرارداد، ازدواج، طلاق ... و هزارن عمل دیگر ، همگی ملازمه با یک عمل حقوقی دارند که در نوع خود ممکن است در آنها فرد نیازمند به گرفتن مشاوره باشد. یکی از راه های گرفتن مشاوره تماس با یک دفتر حقوقی ، گذاشتن قرار ملاقات با یک وکیل و اخذ مشاوره از وکیل مربوطه است. این کار مستلزم وقت و چه بسا هزینه زیادی است بعلاوه شاید این کار نیاز فوری شما به گرفتن مشاوره از یک فرد متخصص را تامین نکند . اگر شما از جمله افرادی هستید که یک مشاور حقوقی مخصوص به خود ندارید میتوانید با بهره مندی امکانات در مدت زمان کوتاهی به یک وکیل متخصص در حوزه ای که در آن نیاز به مشاوره دارید، دسترسی پیدا کنید.

روش کار

مشاوران مرکز سوالاتی در جهت تکمیل پرونده شما از شما خواهند نمود. این کار برای ارسال پرونده شما به متخصصترین وکیل در حوزه مورد درخواست شماست. بعلاوه یک حساب رایگان کاربری برای شما ایجاد میشود که تعاملات آتی شما با مرکز از طریق آن خواهد بود. این مراحله از کار مرحله تکمیل پرونده یا مشاوره عمومی است و کاملا رایگان است. در مرحله بعد پرسش شما پس از بررسی به وکیل متخصص ارجاع داده خواهد شد و در مدت معینی وکیل مورد نظر، با آگاهی و احاطه با موضع درخواست شما با شما تماس گرفته و به صورت تخصصی به شما مشاوره خواهد داد که به این مرحله اصطلاحا مشاوره تخصصی گفته میشود.

از جمله مزایای این روش:

  • وکیل با زمینه و مطالعه قبلی با شما تماس خواهد گرفت لذا وقت شما در مشاوره هدر نخواهد رفت.
  • همه وکلا در همه زمینه ها تخصص نداند چه بسا شما با مشاوره با یک وکیل غیر متخصص استفاده کامل از مشاوره خود نبرید.
  • در صورت تمایل، مرکز در ادامه میتواند پی گیر موضوع یا مشکل حقوقی شما در آینده باشد.
  • شما دارای 300000 ریال اعتبار رایگان در نزد ما هستید و هزینه اولین مشاوره شما بسیار ناچیز است لیکن از یک مشاوره کاملا حرفه ای بهره مند خواهید شد.

اگر شما دارای یک پرونده حقوقی در دادگاه باشید

شما در مقاطع خاصی از پرونده خود بهتر است با وکیل خود مشاوره نمایید .

از جمله : قبل از شروع دعوی ، قبل از جلسه دادرسی و قبل از جلسه کارشناسی . این امکان را فراهم می آورد که در این مقاطع حساس و یا هر زمان دیگری که نیاز به مشاوره دارید با وکیلی که به پرونده شما مسلط است و قبلا آن را مطالعه نموده مشاوره نمایید .

بسته های مشاوره وکیل با تعداد و زمان های متنوع جهت پاسخگویی به طیف گسترده مشترکین طراحی شده است و شما می توانید با فعال سازی بسته مناسب خود ، علاوه بر مدیریت هزینه از مشاوره مطلوب مورد نیاز خود بهره مند شوید .

جهت صحبت با وکیل دیوان عالی کشور اینجا کلیک کنید و به سایت گروه وکلای آریا دادیار مراجعه کنید.

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی