مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

تنظیم دادخواست

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹ ب.ظ

با توجه به اینکه تنظیم اوراق قضایی به علت حساسیت و نقش بسیار مهم و کارسازی که در نتیجه روند پرونده شما دارد نیاز به دقت کافی و تنظیم تخصصی توسط دپارتمان تنظیم اوراق قضایی اسنپ وکیل می باشد.


ب ) بنابراین  دادخواست شما در عرض 1 الی 2 روز کاری توسط وکیل متخصص تنظیم دادخواست تنظیم و آماده شده و در حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت که متعاقبا شما پیامک دریافت فایل از حساب کاربری خودتان را دریافت خواهید کرد.


ج ) با توجه به ابهامات و سوالات پیش آمده در تنظیم اوراق قضایی ، مدیران دپارتمان تنظیم اوراق قضایی تدابیری اندیشیده اند که این ابهامات رفع گردیده و اوراق قضایی که در اسنپ وکیل تنظیم و آماده می شود ، کاربر بتواند با کمترین هزینه ، بهترین نتیجه را از پروسه حقوقی خود دریافت کند که بخاطر همین منظور50 درصد تخفیف برای بسته های مشاوره تلفنی برای کاربرانی که درخواست تنظیم اوراق قضایی دارند در نظر گرفته شده است.

  • رضا شیری

وکیل ارث

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

وکیل ارث،ارث یک وضعیت حقوقی است که پس از مرگ افراد نسبت به مایملک انها ایجاد میشود . افراد در طبقات ارث به سه طبقه تقسیم میشوند که با وجود طبقه اول نوبت به طبقات بعدی نمیرسد . شخص میتواند تا زمانی که زنده است در دارایی خود هرنوع تصرفی بنماید .  ولی اگر بخواهد از اموال خود قبل از مرگش به نفع کسی وصیت کند فقط تا یک سوم اموال اش را میتواند در قالب عقد وصیت قرار دهد و مازاد بر یک سوم نیازمند اذن و رضایت ورثه میباشد . یک فرد هم میتواند به ارث از اموال متوفی ببرد هم به شکل وصیت . فرد میتواند تا زمانی که زنده است از وصیت خود برگردد . موضوع وصیت بعد از مرگ فرد قابلیت اجرا پیدا میکند .

  • رضا شیری

مشاوره حقوقی استرداد طلا

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۹ ب.ظ

با سلام در این مبحث میخواهیم با شما در مورد مشاوره حقوق در زمینه استرداد طلا صحبت کنیم و میخواهیم بگوییم چگونه می شود براحتی و بدون دشواری می توانید از مشاوره حقوقی ما استفاده کنید. یکی از دلایلی که شما نیاز به استرداد طلا دارید می توانید براحتی در کمترین زمان با کمک وکیل می توانید سوالات خود را مطرح نمایید.

  • رضا شیری