مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

بهترین وکیل اداره کار

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۰۸ ب.ظ

در این پست آریا دادیار می خواهیم راجب مسئله بهترین وکیل اداره کار و چرایی نیازمند بودن به وکیل حرفه ای اداره کار صحبت کنیم. روابط اشخاص با یگدیگر در دایره ی کاری براساس دو ضابطه تنظیم می شود.

اگر شخص استخدام حکومت یا یکی از ارگان های دولتی باشد، تنظیم روابط این شخص با محل کار براساس ضابطه مدیریت خدمات کشوری است و اگر نهاد استخدام کننده خصوصی باشد تنظیم ارتباط کاری بر عهده ضابطه کار خواهد بود.

معارفه کارفرما و کارگر در اداره کار :

ضابطه کار شخص استخدام کننده را کارفرما و شخص استخدام شده را کارگر معارفه می نماید.

براساس این ضابطه کارفرما بایست حقوق و تعهداتی را در مقابل کارگر بر عهده بگیرید. به عنوان مثال کارفرما بایست به کارگر حقوق پرداخت نماید. در پایان سال عیدی و سنوات ایام کار را به کارگر تقدیم کند. اینگونه  تهیه ابزار و تعیین محل کار اینگونه با کارفرما وجود دارد.

وظیفه کارگر در مقابل کارفرما :

در مقابل شخص کارگر نیروی کار خود را در اختیار کافرما قرار می دهد و متعهد می گردد افزون بر اجرا کار به شکل صحیح، امانت داری، آیین نامه های انضباطی و درون سازمانی را اینگونه پیش روگیری نماید.

این یک مسئله کاملا شده است که هر کجا آدم ها با یکدیگر تماس دارند، اختلاف پدیدار می شود و بین کارگر و کارفرما هم این اختلافات حتما رخ خواهد داد.

چرا به بهترین وکیل اداره کار نیاز داریم؟

در وهله اول: بایست گفت حل اختلاف بین کارگر و کارفرما و بررسی به اختلافات آنها دراثر از روابط کاری، بر عهده ادارات کار وجود دارد. بعد از تعیین شایستگی ذاتی بایست گفت از بین تمامی اداره کارهای موجود در یک شهر اداره کار محل اجرا کار، شایستگی بررسی دارد.

بهترین وکیل متخصص اداره کار

زمانی که کارمند میخواهد از کارفرما شکوائیه کند، قبل از اجرا شکوائیه، حتما بایست با بهترین وکیل اداره کار و فردی که از نحوه شاکیت حق و حقوق کارگر و پروسه بررسی اطلاع دارد مشاوره نماید.

بهترین وکیل اداره کار شخص کارگر را نسبت به تمامی حق و حقوقی که دارد ساخته کرده و این امکان را فراهم می آورد که کارگر حقوق حداکثری خود را درخواست نماید.

در صورتی که کارفرما بخواهد در مقابل شکواییه کارگر از خود دفاع نماید بایست از وکیل متخصص اداره کار و فردی آگاهی کامل دارد مشاوره بگیرد و با گرفتن بهترین وکیل اداره کار، در نشست بررسی از خود دفاع نماید تا بتواند تبعات محکومیت را کمتر یا ارتباط کارگر و کارفرمایی را از بین ببرد.

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی