مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

تنظیم دادخواست

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹ ب.ظ

با توجه به اینکه تنظیم اوراق قضایی به علت حساسیت و نقش بسیار مهم و کارسازی که در نتیجه روند پرونده شما دارد نیاز به دقت کافی و تنظیم تخصصی توسط دپارتمان تنظیم اوراق قضایی اسنپ وکیل می باشد.


ب ) بنابراین  دادخواست شما در عرض 1 الی 2 روز کاری توسط وکیل متخصص تنظیم دادخواست تنظیم و آماده شده و در حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت که متعاقبا شما پیامک دریافت فایل از حساب کاربری خودتان را دریافت خواهید کرد.


ج ) با توجه به ابهامات و سوالات پیش آمده در تنظیم اوراق قضایی ، مدیران دپارتمان تنظیم اوراق قضایی تدابیری اندیشیده اند که این ابهامات رفع گردیده و اوراق قضایی که در اسنپ وکیل تنظیم و آماده می شود ، کاربر بتواند با کمترین هزینه ، بهترین نتیجه را از پروسه حقوقی خود دریافت کند که بخاطر همین منظور50 درصد تخفیف برای بسته های مشاوره تلفنی برای کاربرانی که درخواست تنظیم اوراق قضایی دارند در نظر گرفته شده است.

اگر شما نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشید از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین ما می توانید استفاده کنید و سوالات و در خواست خود را راجب دادخواست بگویید.

موکلین بسیاری مشکلات و پرونده های خود را با در میان می گذارند. اما پس از بررسی وکلا و کارشناسان مشخص می شود کار قابل انجام نیست و یا درصد موفقیت بسیار پایین است. چرا باید وارد پرونده ای بشویم که درصد موفقیت ندارد و باعث اتلاف وقت و هزینه موکل خود شویم یکمی فکر کنیم متوجه می شویم که با توجه به علم اینکه نتیجه پرونده چه خواهد شد و صرفا جهت دریافت هزینه به موکل خود وعده وعیدهای تهی می دهند که چنین افرادی در جامعه انگشت شمار هستند و در صورت قبول وکالت چنین پرونده هایی بی وجدانی محض می باشد ، از این رو بر اساس تجربه و رعایت کامل حقوق موکل خود وارد عمل شده و از تبعات و مراحلی که پرونده  در پیش رو خواهد داشت برای موکلین اطلاع رسانی و شفاف سازی می کنیم که از احتمالات و آرائی که در انتظار پرونده ایشان هست آگاه باشند و بر این سیاست کاری در هر شرایطی تاکید داریم و اگر یکی از اعضای وکیل (وکیل یا کارشناس) دچار چنین عمل ناشایستی شود به طور قانونی بدون هیچ گذشتی بازرسی اسنپ وکیل برخورد خواهد کرد.

شکایت از کارفرما نیز یکی از موضوعاتی است که نیاز به تنظیم دادخواست دارد و شما باید حتما یک دادخواست تنظیم کنید. جهت مشاوره حقوقی می توانید روی لینک زیر نیز کلیک کنید.

 

https://ariadadyar.com/tanzime-dadkhast

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی