مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حضوری

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۴۷ ب.ظ

گاهی ارتباط و صحبت حضوری با فردی که مشکل حقوقی شما را کاملا درک کرده و می تواند اطلاعات مناسبی را در آن خصوص در اختیار شما قرار دهد به میزان بسیار زیادی راهگشا خواهد بود. شما با رزرو وقت مشاوره حضوری با وکلا یا مشاوران مجرب موسسه حقوقی گروه وکلای آریا دادیار می توانید در تمامی مسائل حقوقی  مربوط به حقوق خانواده، پرونده های کیفری، ثبتی، پرونده های مربوط به روابط کارگر و کارفرما، عقود و معاملات و املاک و قراردادها همچنین پرونده های مالیاتی و شهرداری و ده ها مسئله دیگر تا حدودی مشکلات حقوقی خود را برطرف نمایید. با مراجعه حضوری با وکلا یا مشاوران موسسه هزینه مشاوره با وکیل از مبلغ حق الوکاله حذف خواهد شد.

مشاوره حضوری طلاق و مشاوره حضوری بعد از طلاق


یکی از بزرگترین معضلات در خانواده ها مسئله طلاق است که نه تنها در خانواده بلکه در اجتماع نیز بازتاب خوبی ندارد. مبحث طلاق بیشترین مشکل را برای زوجه ( خانم ) در محل زندگی، محل کار و…. را ایجاد می کند. در مورد طلاق بیشتر به مواردی برخورد می کنیم که به علت دخالت بی جای خانواده های دو طرف و جانبداری یکطرفه از فرزاندان خود بدون فکر به عواقب آن به وجود آمده اند. از دیگر طلاق ها می توان به خیانت یکی از طرفین، شکاک بودن، عدم توانایی بارداری یکی از طرفین، اعتیاد و… اشاره کرد. اکثر زوجین که با مشکلاتی از این قبیل مواجه هستند به احکام طلاق آگاهی ندارند و بدون مشاوره گرفتن از کسی که به علم احکام قضایی و حقوقی وارد است اقدام به شکایت از طرف مقابل میکنند و خود را بیشتر گرفتار می کنند.

 

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی