مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی مزاحمت از حق

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

سلام بنده دارای یک واحد آپارتمان مسکونی می باشم ، که سازنده ساختمان وسایل آسانسور را درون انباری واحد بنده قرار داده است و به همین دلیل عملاً انباری غیر قابل استفاده می باشد . البته در موقع خرید مشاور املاک انباری دیگری را به بنده معرفی کردند . بعد از انجام معامله تازه متوجه شدم که با چرب زبانی به من گفتند که میگویم برایت انباری دیگری بسازد ، تخفیف خوبی برایت میگیرم و... که البته هیچکدام از وعده ها تحقق نیافتند . فروشنده هم میگفت همینه که هست اگه نمی خواهی بیا پولت را بگیر، بنده هم برای آپارتمان سفارش کابینت پرده و نقاشی را داده بودم در ضمن آپارتمان قبلی هم فروخته بودم و نمی توانستم اینجا را پس بدهم . خلاصه فروشنده مبلغ ناچیزی به بنده تخفیف دادند و ما ماندیم و یک آپارتمان بدون انباری و ناقص . لطفاً در صورت امکان بفرمائید که چگونه می توانم به حق خود برسم و با از چه کسی شکایت کنم ؟ در ضمن از خرید اپارتمان حدود سه سال می گذرد . با تشکر

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی