مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی برای شکایت

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ

با سلام من در حال حاضر با مشکلی روبر هستم که هیچ جوابی برایش ندارم متاسفانه با وکلای شهر خود نیز که صحبت کرده ام جواب درستی به من نداده اند برای همین دست به دامان شما شده ام چند وقت قبل همسر بنده در دادگاه پرونده ای داشت که کارش به یک کارشناس رسمی دادگستری رسید کارشناس بعد از کار کارشناسی حکم به تبریه همسرم داد چند ماه بعد همسرم از سوی کارشناس دعوت به کار شد من نیز که فکر میکردم او انسان درستکاری است قبول کردم . اما یک سال بعد متوجه شدم همسرم حالش خوب نیست بعد از این که پی گیر شدم متوچه شدم کارشناس همسر مرا در جریان پرونده تهدید کرده و او را مجبور به رابطه کرده است و از جریان رابطه فیلم هم گرفته است و حالا که همسرم پشیمان شذه و نمیی خواهد به کارش ادامه دهد همسرم را تهدید به اسید پاشی وپخش فیلم میکند و از ان جا که همه این امور در محل کار شکل میگیرد هیچ پیامکی و یا متنی مبنی بر تهدید نیست از طرفی اجازه ترک محل کار را نیز به همسرم نمیدهد نمیدانم باید چه کنم اگر همسرم را ترک کنم او تبدیل به یک بزهکار میشود برای شکایت هم هیچ مدرکی ندارم و از انجا که شخص کارشناس دادکستری است در کل دادگاه آشنا دارد باید چه کنم شکایت کنم در صورتی که در صورت شکایت فرد فیلمهای همسرم را به وسیله شخص دیگری پخش خواهد کرد باید چه کار کنم اگر فیلمی از همسرم پخش کند که خودش در آن مشخص نباشد همسرم میتواند ادعا کند که مرد در فیلم همان کارشناس دادگستری است تو رو خدا جواب مرا بدهید

با سلام بسته به نوع رابطه دارد لیکن اگر همسر شما مطمئن می باشد که ناراضی بوده و این عدم رضایت حتی در زمان رابطه هم اعلام می گردید می تواند از محل کار خارج شود که احتمال انتشار فیلم بسیار بعید می باشد ولی در خصوص اسید پاشی باید کمی احتیاط نمایید

 

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی