مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشکل با محاسبه زمان تاخیر تادیه و مبلغ خسارت

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۵ ب.ظ

با سلام بنده یک قرارداد با فردی داشتم که متاسفانه قصد طرف فقط گرفتن پول از من و متواری شدن بود قرارداد به اینگونه بود که برای خرید کالایی من سرمایه گذاری کردم و قرار شد ایشان کارهایش را انجام دهد و در موعد مقرر متهد شد اصل پول و مقدار سود حاصله را پرداخت کند که در موعد مقرر ایشان متواری شدند الان پس از 20 ماه تقریبا به مراحل آخر کار رسیدم (دعوی اعسار طرف رد شده و یا سند وثیقه گذار مزایده می رود یا باید برگردد زندان) و دو سوال مهم داشتم من 6 ماه پس از موعد تعهد در قرارداد اقدام به ارسال اظهارنامه و شروع روند شکایت برای دریافت اصل پول خود کردم و خسارت تاخیر من را با وجود تعهد مکتوب طرف به پرداخت در تاریخ موجود در قرارداد از همان 6 ماه بعد که من اقدام به شکایت کردم محاسبه می کنند, چگونه می توانم کاری کنم که از همان روز تعهد به پرداخت محاسبه شود ؟ سوال دوم "و بسیار مهم" من این هست که با توجه به اینکه من پول را از حساب بانکی با 22 درصد سود روزشمار خارج کرده و به ایشان داده بودم اما اجرای احکام دارد با سود زیر 10 درصد برای من حساب می کند و این کاملا ضایع شدن حق بنده هست چگونه می توانم با استفاده از مطالبه خسارات قانونی یا... کاری کنم که همان سود بانکی را برای من منظور کنند ؟ لطفا پاسخ دقیق بدهید چون این موضوع برای من بسیار مهم هست و از نظر مالی بسیار در فشار هستم با تشکر از وقت گرانبهای شما

با سلام متاسفانه راهی وجود ندارد که خسارت تاخیر تادیه به نرخ سود بانکی به شما تعلق بگیر خسارت تاخیر تادیه مستند به قانون بر اساس شاخص تورم بانک مرکزی به شما تعلق می گیرد

 

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی