مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

جرایم مشهود چه جرایمی هستند؟

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۳۰ ب.ظ

– در حضور ضابطین واقع شده باشد.
– بلافاصله مأمورین در محل وقوع جرم حضور یابند.

  • رضا شیری

تعریف ضابطین دادگستری

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۳۰ ب.ظ

ضابطین دادگستری مأمورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات مقام قضایی، در کشف جرم، بازجویی مقدماتی، حفظ آثار و دلایل جرم، جلوگیری از فرار و مخفی شدن او، ابلاغ اوراق قضایی مانند احضاریه و اجرای تصمیمات قضایی به موجب قانون اقدام می نمایند و عبارتند از:

  • رضا شیری

شرایط نگهداری مال موقوفه و هزینه آن

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

مهم ترین وظیفه متولی نگهداری مال موقوفه است زیرا باید عین مال موجود باشد تا بتوان از منافع آن استفاده کرد . بنابراین در درجه اول منافع موقوفه صرف نگهداری و حفاظت و تعمیر آن می شود و مازاد آن بین موقوف علیه تقسیم می شود .البته هزینه نگهداری موقوفه باید در حد تعادل و متعارف باشد . چنانچه واقف ترتیب و نحوه نگهداری و اداره موقوفه را در وقف نامه مشخص کرده باشد ،طبق آن عمل می شود والا این کار طبق شیوه و نظر متولی صورت می پذیرد . چنانچه قسمتی از ملک وقف شده باشد و قسمت دیگر در مالکیت شخصی واقف باقی بماند ،تقسیم ملک مزبور به دو بخش وقفی و ملکی بدون اشکال است اما موقوف علیهم به دلیل آنکه مالکیتی در مال موقوفه ندارند ،نمی توانند موقوفه را بین خود تقسیم نمایند هر چند تقسیم منافع بین آنها بدون اشکال است .

  • رضا شیری

تعهدات وکیل

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

سؤال- وظایف موکل نسبت به وکیل خود چیست؟

طبق ماده ۶۷۴موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است انجام دهد. در مورد آنچه که در خارج از حدود وکالت انجام داده است موکل هیچ گونه تعهد نخواهد داشت مگر اینکه اعمال فضولی وکیل را صراحتاً یا ضمناً اجاره کند.
طبق ماده‌ی ۶۷۵ موکل باید تمام مخارجی را که وکیل برای انجام وکالت خود نموده است و همچنین اجرت وکیل را بدهد مگر اینکه در عقد وکالت، طور دیگر مقرر شده باشد.

  • رضا شیری

شکایت از کارفرما

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۵۹ ق.ظ

در این مقاله میخواهیم به صورت کامل در مورد شکایت از کارفرما برا شما عزیزان بگوییم که چگونه باید از کارفرما خود بابت حق و حقوق خود شکایت کنید و یا اینکه چگونه می شود خودتان صفر تا صد کار را بدون کمک وکیل انجام دهید و در پرونده خود براحتی بتوانید موفق شوید.

  • رضا شیری

بهترین وکیل تهران

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۰۷ ق.ظ

تشخیص درست و تخصصی مشکلات و دعاوی حقوقی و طرح دعوا و دفاع از موکل و دادخواست و لایحه نویسی به صورت صحیح و تخصصی نیاز به بهترین وکیل دارد .بهترین وکیل شخصی است که بتواند به درستی و در اسرع وقت دادخواست تخصصی و صحیح و لایحه ی تخصصی جهت دفاع از موکل در تمام امور تخصصی دعاوی از جمله کیفری و حقوقی و خانواده تهیه نماید و به شیوه ی صحیح دادخواست و لایحه نویسی تخصصی در تمام امور حقوقی آگاهی داشته باشد. برای ارتباط با بهترین وکیل تهران بهتر است با گروه کلای تهران وکیل آشنا شوید.گروه وکلای آریا دادیار وکیل متشکل از بهترین وکلای تهران می باشد تا با مشاوره های صحیح حقوقی و تخصصی شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

بهترین وکیل پایه یک تهران:

بهترین وکیل پایه یک تهران کسی است که بتواند در تمام امور وکالت و دعاوی حقوقی و کیفری و خانواده بهترین مشاوره را بدهد و از موکل خود به درستی دفاع نماید تا حق موکل ضایع نگردد.بنابراین تشخیص بهترین وکیل پایه یک تهران کار دشواری است و برای این امر بهتر است با گروه وکلای آریا دادیار ارتباط برقرار نمایید تا برای امور تخصصی شما از جمله طلاق مهریه نفقه و دعاوی ملکی و کیفری از جمله تصرف عدوانی خلع ید تخلیه جعل کلاهبرداری سرقت شرب خمر و دعاوی حقوقی مانند مطالبه وجه و غیره به شما بهترین وکیل پایه یک تهران را معرفی نماید تا از حقوق شما بهترین دفاع را بنماید.

بهترین وکیل حقوقی تهران:

دعاوی حقوقی از جمله دعاوی تخصصی و مهم در دادگستری ها می باشد بنابراین برای اینکه حق و حقوق شما پایمال نشود و بتوانید به بهترین نحو به حق خود برسید باید بهترین وکیل حقوقی را انتخاب نمایید .بهترین وکیل حقوقی باید تمام مراحل تخصصی دعاوی حقوقی را بداند تا از اطاله دادرسی و تضییع حق موکلش جلوگیری به عمل بیاورد بنابراین برای انتخاب بهترین وکیل حقوقی تهران نیاز نیست به تمام دفاتر و موسسات حقوقی سر بزنید کافی است با مشاوران تخصصی حقوق گروه وکلای آریا دادیار تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو سؤالات تخصصی حقوقی شما را به صورت رایگان پاسخ دهند سپس در صورت تمایل و جهت انعقاد قرارداد می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

بهترین وکیل کیفری تهران:

دعاوی کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا علاوه بر اینکه با مال انسان در ارتباط است با جان و آبروی انسانها هم سروکار دارد بنابراین در دعاوی کیفری چه شاکی و چه متشاکی برای حل مشکلاتشان باید بهترین وکیل کیفری را انتخاب نمایند تا به بهترین نحو از حقوقشان دفاع نماید.بهترین وکیل کیفری تهران وکیلی است که تمام مراحل تخصی دفاع از موکل را در امور و دعاوی کیفری بلد باشد تا بتواند از موکل خود دفاع نماید و در موارد خاص از تخفیف یا تشدید مجازاتها برای گرفتن حق موکل خود استفاده نماید.

 

بهترین وکیل استان تهران:

گروه وکلای آریا دادیار دارای بهترین وکلای استان تهران می باشد .برخی نگران نبود بهترین وکیل در شهر یا استان خود می باشند در صورتی که گروه کلای تهران وکیل دارای بهترین وکلای حقوقی و کیفری و خانواده می باشد که می توانند در کل استان تهران و در شهرهای مختلف استان تهران قبول دعاوی نمایند بنابراین برای انتخاب بهترین وکیل استان تهران می توانید با گروه کلای آریا دادیار ارتباط برقرار نموده و با توجه به موضوع تخصصی شما بهترین وکیل حقوقی تهران یا بهترین وکیل کیفری تهران و بهترین وکیل خانواده تهران را برای پرونده شما انتخاب می نماید تا از حقوق شما به بهترین نحو دفاع نماید.

  • رضا شیری

وکیل خانواده در تهران

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۰۶ ق.ظ

مسائل و مشکلات حقوقی خانواده مانند نفقه-مهریه-و طلاق و... در دادگاه های خاص خانواده انجام می شود و با سروکار داشتن با مسائل خاص خانوادگی حتما باید با دفاتر مورد اطمینان و به طبع با وکلای مورد اطمینان باید مشکلات خود را در میان بگذارند .

مسائل و مشکلات خانوادگی به دلیل اینکه در دادگاه ها و مراجع حل اختلاف پرونده های زیادی را به خود اختصاص داده است این زمینه را برای افراد فرصت طلب و سود جو فراهم می کنند تا خانواده و زوجین را که در ابتدای ازدواج خود و یا در شرایط سخت زندگی قرار گرفته اند و یا از همه مهمتر با داشتن مهریه ی بالای زوجه بسیار وسوسه انگیزی شود که طرف خود را به جای یک وکیل مجرب معرفی کند و افراد را سرکیسه کند خیلی از مسائل و مشکلات هستند که بدون نیاز به حضور وکیل در دادگاه گرفتن وکیل از قبل با وکیل مربوطه و یا مشاور مربوطه اطلاعات لازم که دریافت کند و شاید پیشگیری بتواند بهتر مشکلات شما را بهبود ببخشد.

نیاز به هزینه کردن برای وکیل نباشد شاید داشتن یک شماره تلفن وکیل حقوقی مثلا شماره تلفن و یا همراه وکیل خانواده بتواند در اسرع وقت مشکل و نیاز شما ررا حل کند و اگر موضوع به حدی خیلی سخت شد که حتما باید در دادگاه طرح دعوا کند و نیاز به وکیل داشته باشید وکیل مربوطه بتواند در دادگاه برای شما طرح دعوا کند و حق شما دفاع کند. برای ورود به سایت وکیل خانواده اینجا کلیک کنید.

 

https://ariadadyar.com/family-lawyer

  • رضا شیری

مشاوره حقوقی آنلاین

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹ ق.ظ

مشاوره حقوقی آنلاین یکی از خدمات سایت مشاوره حقوقی است که شما قادر هستید از طریق تلگرام یا واتس آپ با ما در تماس باشید.

در مشاوره حقوقی آنلاین گروه وکلای آریا دادیار هر بخش دارای دپارتمان جدا است. برای مثال اگر شما در بخش اداره کار سوال داشته باشید وکیل مربوطط به اداره کار جواب سوال شما را خواهند داد. حال برای مثال اگر سوال حقوقی داشته باشید در عنوان چت میگید که من یک سوال حقوقی مثلا در زمینه ملک دارم که تیم متخصص ملکی جواب شما را می دهند.

جهت اطلاعات بیشتر بروی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره حقوقی آنلاین - ariadadyar.com/moshaver-hoghoghi-online

  • رضا شیری