مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره با وکیل

بهترین وکیل دیوان

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۰ ب.ظ

خیلی از مردم ما به دلیل این که از بینش حقوقی برخوردار نیستند و اطلاعاتی در دایره ی حقوق عمومی کشورمان ندارند خلال مراجعه به دستگاه های حکومتی از حقوقی که برخوردار هستند آگاهی لازم را ندارند و نمی دانند که در فرم ضابطه شکنی و یا شکوائیه از مامورین دولتی و یا ادارات دولتی به کجا مراجعه کنند.

 در صورتی که ضابطه اساسی جمهوری اسلامی ایران در اصل یکصد و هفتاد و سه به صراحت اعلام کرده که در به ویژه این کار یک نهادی احداث شده زیر عقیده رییس قوه قضاییه به نام دیوان عدالت اداری ، تا مردم بتوانند هر شیوه شکوائیه و اعتراض خودشان را نسبت به ادارات دولتی یا مامورین یا واحدها یا آیین نامه های دولتی بررسی کنند.

توانایی دریافت وکالت توسط وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری سراسر مملکت از جمله دعاوی شهرداری ها (کمیسیون های ماده ۷۷،۹۹،۱۰۰ و .. درخواست جواز ساخت ، شکوائیه از پروانه ساختمانی صادره، مطالبه بهای ملک در فرض اتفاق اختلاف و اعتراض به اقدامات شهرداری) دعاوی استخدامی،اعتراض به آراء هیأتها و کمیسیونهای دولتی نظیر هیأتهای مالیاتی،گمرکی، اداره کار، تخلفات اداری، گزینش،تشخیص و وصول حق بیمه تأمین همگانی،کمیسیون چاههای بدون پروانه،آراء تعزیرات حکومتی و سایر تصمیمات و آراء اداری؛میسر وجود دارد.

راهکار بهتر که هم اکنون در همـه پرسش ها افزایش پیدا کـرده هست زمره پیدا کردن وکیل دیوان عدالت به شکل اینترنتی وجود دارد.

توصیه ما به شما برای انتخال بهترین وکیل دیوان عدالت ، پیدا کردن هزاران وکیل دیوان عدالت اداری و دارا بودن حرف کامل با هر کدام از آنان وجود دارد.

در پایان کار می‌توانید متوجه شوید که کدام وکیل دادگستری دیوان عدالت اداری امکان بهتری برای راهنمایی به شما را دارد.

وکیل ثبت شده در سایت ها خدمت آمادگی عرضه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین  با وکیل به شما مخاطبان را دارند و موقعی تمایل شما، توانایی رجوع حضوری به دفتر کار این عزیزان چنین فراهم وجود دارد.

  • رضا شیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی